Į pradžią > Apmąstymai > Įpročių pokyčiai ir apmąstymai

Įpročių pokyčiai ir apmąstymai

2010.12.22

Pastaruoju metu pastebėjau keistus savo įpročių pokyčius, kurie man buvo šiek tiek netikėti. Anksčiau stengdavausi peržvelgti visus portalus, peržiūrėti visas mane dominančias temas, o kartais ir ne tik jas. Bet pastaruoju metu to beveik nebeliko. Informacija pradėjau labai filtruoti Nežinau, ar tai susiję su laiko stoka, ar esančios alternatyvos tiesiog patenkina poreikius, bet apart šios fermos ir lj, kur jau guli sukritę man įdomūs keli autoriai, beveik niekur nebelendu. Apie įdomius straipsnius sužinau aplinkiniais keliais. Tačiau tai jau nebėra sąmoningas informacijos laukimas. Taip, pasitaiko, jog aktualios temos sujaukia naujus įpročius, bet tai daugiau išimtis, negu taisyklė. Ir tuo esu patenkintas, kadangi informacijos kiekis yra suvartojamas. Galiausiai pats retkarčiais parašau.

Nesu blogeris, bet parašyti karts nuo karto man patinka. Ir patinka ta forma, kaip funkcionuoja popo.lt. Ir man patiko, kad popo kūrėsi, leisdamasi į diskusijas. Nors veikiausiai išaiškinimas Populiarusis portalas jau buvo žinomas, tačiau galbūt tikėtasi dar įdomesnių pasiūlymų. Man patinka, jog čia nugula ir tekstai iš commonsense.lt ir grumlinas.lt (o kas atsitiko su naminis alus?). Kaip tinginys, aš tik karts nuo karto užeičiau pas juos, nors įžvalgos ir pastebėjimai būna įdomūs. Todėl ši praktika galėtų būti platesnė, apimanti daugiau blogų, tam, jog mano gyvenimas būtų daug įdomesnis ir spalvingesnis. Manau, jog tai tikrai įmanoma. Na, kad ir Buržujaus ar Altajaus įrašai galėtų čia nugulti. Būtų tikrai labai patogu ir sumažėtų blaškymasis. Manau, kad panašių blogų yra ir daugiau, kurie yra kažkur pasislėpę, nors yra ir velniškai įdomūs. Galbūt tai būtų priežastis atgaivinti popo.popo.lt, kuris būtent ir palaikė portalo diskusijas su dalyviais, nukreipiant jį į išorę? Juk šias funkcijas jis vykdė, kviesdamas ateiti rašyti čia. 🙂

Man atrodo, jog visai nuostabu būtų, jeigu atsirastų papildomas dėmesys jau ir konkretiems blogeriams, kurie rašo įdomiai. Net nežinau kaip jis turėtų būti išreikštas, galbūt reguliariai (pvz. kas savaitę) pasirodančiais skelbimais, jog kažkas yra kviečiamas prisijungti, o pridėjus linką, popo bendruomenė (klausimas ar jau galima kalbėti apie bendruomenę) sužinotų kažkokį naują ir (tikėčiausi) įdomų blogą. Galima būtų duoti ir pavyzdį:

PoPo.lt ieško naujo autoriaus

Reikalavimai: turėti humoro jausmą (sveiką), šiek tiek domėtis muzika ir filmais, šiek tiek politiką, šiek tiek ekonomika, šiek tiek ideologiją, turėtų rašyti apie filosofiją, ją populiarinti įvairiomis formomis, galėtų pateikti ironizuotą visuomenės kritika panaudodamas kokį nors nežymų, gali būti net ir sugalvotą personažą (galbūt tiktų panašus vardas į Inocentą). Pageidautina kad galėtų rašyti filosofijos istorijos etiudus bei socialinius-ekonominius traktatus.

Kondicija: idealiai tvarkingo varianto PoPo.lt nupirkti negali, todėl tinka ir su defektais. Tiesios rankos nėra būtinos.

Apmokame: šiek tiek geros kompanijos, o kartais ir alaus per kokį pasisėdėjimą.

🙂

P.S. Kreivaranki, nieko asmeniško, tiesiog tavo tekstai mane žiauriai veža…

Share
  1. 2010.12.22 12:21 | #1

    Na, aišku, dėkui už nesibaigiančius komplimentus, kuriu greičiausiai nenusipelnau. Tiesiog turiu LJ šiokį tokį įdirbį, o ir tenykštė bendruomenė man daug artimesnė atrodo. Ir įvairesnė… ir solidesnė, o aš gi kaip ta žuvis-lipčius, kuri prisiklijuoja prie stambaus plėšrūno pilvo ir keliauja kartu su juo, misdama ir jo grobiu. Galėčiau, aišku, dėti savo tekstus į Popo, tik man kažkaip atrodo, kad čionykščiams jie nebus įdomūs, o kam labai reikia, tas gi mane lengvai LJ gali susirasti. WordPressas man lyg ir labiau patinka, bet prie jo reikia įprasti, o aš šiek tiek technofobas.

  2. 2010.12.22 12:32 | #2

    Skaitalų selekcija užsiėmiau ir aš -- krūva anksčiau pastoviai peržiūrimų blog’ų, kurie paskutiniu metu apsnūdo, perėjo į GoogleReaderį ir peržiūrimi tik retkarčiais, laukia antras blog’ų genocido etapas, kai pastoviai peržiūrimi liks tik pastoviai rašantys. Priežastis -- laikas, laikas, laikas, kurį norisi panaudoti prasmingiau

  3. 2010.12.22 13:27 | #3

    @kreivarankis
    Na galiu prisipažinti, kaip visiškas lūzeris ant šito dalyko, jog nesuprantu, kur yra skirtumai, tarp wordpress ir to kas yra lj (net nezinau, kas yra lj, koks tai daiktas, nors ko gero Rokiškis apie tai rašė savo svarstymuose, kodėl jis bėga -- o gal traukiasi -- iš lj). Tiesiog užsiregistravau, kad galėčiau stebėti, o dabartinis variantas mane tenkina, kai žmonių nedaug, net friendjuostės nereikia ir matai, kas ką yra naujo parašęs. Čia yra privalumas. Gintaras užminėjo kažkokį google readerį, kad ir kas jis būtų, turbūt geras daiktas, bet nelabai žinau kas. Apie čionykščius tikrai nebūk tokios blogos nuomonės, arba, kitaip tariant galima iškelti tokį klausimą: o aš? net ir pakomentuoti išdrįsau pagaliau 😀 Ko beveik niekada nedariau. Nors šiaip, LJ dar pakankamai paprastai pasiekiu, ir persiskaitau.

  4. 2010.12.22 13:31 | #4

    @Gintaras Rumšas
    Iš dalies sutinku, bet tik iš dalies. Nes pusės komentaro nesupratau, pvz, kas yra googleryderis
    😀 Intuityviai jaučiu, kas tai galėtų būti. O dėl skaitalų. Pirmiausiai buvo atsisakyta žiniasklaidos portaluose esančių skaitalų. Nors kartais taip ir nereikėtų, bet informacijos triukšme, atrodo, geriau kažko neperskaityti, negu ieškojimams paskirti daug laiko…

  5. 2010.12.22 17:43 | #5

    „Apie čionykščius tikrai nebūk tokios blogos nuomonės, arba, kitaip tariant galima iškelti tokį klausimą: o aš? „- Skamba panašiai kaip Karlsono klausimas Mažyliui -„o ką, negi aš blogesnis už šuniuką?“. Apie čionykščius nesu blogos nuomonės. Juk jei sakau, kad publika kaboke A man savesnė, nei kaboke B, tai neturiu omeny, kad kaboke B sėdi vieni pašlemėkai. Tavo tekstus perskaitau, bet pvz. ten kur rašei apie Švitrigailą ir apgailestavai, kad pas mus istorikai nekuria istorinių asmenybių psichologinių portretų… O kas trukdo tai padaryti pačiam? Va parašytum kokius Lietuvos istorinius etiudus apie tai kaip Švitrigaila veda derybas su lenkais (aišku, tai ne vienintelis žanras). Juk tam ir yra blogas, kad galėtum reikštis be cenzūros, o už klaidas niekas nenurašytų.
    Bet sakau, dėl to Popo (labai nemalonus užsivadinimas, beje) -- LJ publika įvairesnė. Nežinau ar LJ mirė, bet toks jausmas, kad Popo dar nė negimė. Ateitis parodys 🙂 Šiaip minčiai, kad blogus reikia kaip nors apjungti į vieną patogią sistemą pritariu, bet tai greičiausia ateity, o Popo ateitis man atrodo gana miglota.

  6. 2010.12.22 19:06 | #6

    @kreivarankis
    Dėl patogaus apjungimo, tai tiesa, nes dabar siek tiek bardakas, bet jeigu žmonėms gerai, čia kitas klausimas. Dėl LJ bendruomenės irgi yra daug tiesos, bet LJ dar pakankamai patogiai galima peržiūrėti. Dėl karlsono tai jo, 100 procentų kaip pirštu į akį, bet čia jau mano paties susireikšminimo klausimas… O psichologinė istoriografija, mano atveju yra ypatingas žanras, kur reikia specifinių metodų išmanymo (pirmiausiai psichologijos), bet būtų velniškai patrauklus ir naudingas istoriografijai. Ir imtis to, kažkaip nedrąsu. Trūksta visgi šiek tiek žinių, nors užsimušk, galbūt teks kibti pačiam, jeigu niekas nejudės iš vietos, per artimiausius 5 metus, nes kol kas turiu grandiozinių planų: disertacija ir dar 2 -- 3 monografijos. Per tą laiką būtų galima ir kokią nors psichologiją pastudijuoti, jeigu bus laiko ir galimybių. O gal daryti kažkokį bendrą projektą, su kažkuo…

  7. 2010.12.22 19:47 | #7

    @baltasisvaiduoklis
    Google Reader -- tai RSS skaityklė. Aš esu mėgėjas skaityti „gyvus“ puslapius, t.y. nueiti pagal adresą, nes ir paties blog’o apiforminimas labiau priartina prie autoriaus. RSS gi eliminuoja individualumą. Bet gyvas vaikščiojimas lbaiu aimlus laikui, RSS skaityklėje pamatai, ar yra naujienų, ar ne

  8. admin
    2010.12.24 5:32 | #9

    Nesupykit už įžūloką įsiterpimą disputan, bet jūsų mintys -- nuostabios. Manau Baltąjam Vaiduokliui bei Grumlinui (kaip jau rimtai dalyvaujantiems) reiktų čia suteikti kokias nors išskirtines adminų ar kokias panašias teises, nes jei jau kolūkis -- tai jau kolūkis, tik dar truputį apsitart mums čia reikia su kai kuo, nes projektas grupinis, sprendimus konsensusu priiminėjam 🙂

    Su PoPo pavadinimu išties niekas nebuvo ir vis dar nėra nuspręsta, kaip vadinsis, greičiau rankos neprieina niekam, kad kokią kitą antraštę padaryt įdomumo dėlei. Pavyzdžiui, „POlkutė su POlėkiu“, „POpka POlytyczna“, „POkštaujantys POrnografai“, „PO galais, PO velnių“, „POkreivė POtekstė“ ar dar kaip nors -- kas tik į galvą šaus 🙂

    Duokite tik mums laiko, truputį atidirbt norim viską, tokie dalykai juk ne per mėnesį ar du padaromi, nemažai kam apsišlifuoti reikia. O ir nuo rašančiųjų kiekio labai priklauso -- štai pereitų pas mus Kreivarankis -- išsyk ūgteltume 🙂

  9. 2010.12.24 14:30 | #10

    @admin
    Čia jau labai subtilus reikalas. Juk dalyvauju išties nerimtai, laisvu laiku pažeriu laisvų minčių, čia jau Rokiškis ir Užkalnis tvarko visą srautą ir turinį, o mes visi kiti tik sudarom foną. kad neatrodytu perdėm tuščia 🙂 O ką reiškia adminas, tai aš nežinau, turiu kažkokį intuityvų numanymą, bet verbalizuoti, kas tai per daiktas negaliu, tai gal kaipo ir nereikėtų 😀 Dėl paantraštės ji tokia neutrali. Gal tegul kol kas pasilieka taip…

  10. 2011.01.07 11:27 | #11

    @admin
    ėėė… eee… va taip žmogus ir esi susvarbinamas iki postamento 😉

Komentavimo galimybė šiame įraše yra išjungta.
Popo.lt tinklaraščiai. Hosting powered by   serverių hostingas - Hostex
Eiti prie įrankių juostos